Rønne Billard Klub.                       Rønne 6-10-2018.

Til medlemmer af Rønne Billard Klub. (RBK)

Vedrørende de nye regler i den fælles europæiske persondataforordning.

Der er kommet nye skærpede regler i forbindelse med opbevaring og brug af persondata.

Disse forhold gælder også i vores forening og bestyrelsen har derfor valgt at give denne information.

Det er RBK der er ansvarlig for indsamling og opbevaring af vore medlemmers personlige data og vores formand Konrad Pedersen er ansvarlig for at reglerne overholdes.

Medlemsdata.

For at drive RBK er det nødvendigt at opkræve kontingent.

De oplysninger som er nødvendige er: Navn, adresse, fødselsdag og år, mail adresse Tlf/Mobil nr. og licens nr.

Ved udmeldelse af klubben bliver disse oplysninger slettet.

Medlemsliste vil ikke blive udsendt til medlemmer eller andre.

Medlemslister findes elektronisk hos kasserer Erik Sørensen på en personlig computer og er sikret med to adgangskoder.

Vi mener at vi med disse oplysninger overholder loven.

Er der medlemmer der vil have flere oplysninger er man velkommen til at kontakte undertegnede.

Mvh. Erik Sørensen

Grønvangen 10

3700 Rønne.

Mobil: 40 88 23 81  Mail: ews.bornholm@tdcadsl.dk

Se jeres kampe.

For at se hvornår i skal spille.

Tryk på links i den grønne bjælke,derefter Billardresultater. Region Øst/holdturneringer/grundspil.

I kan se holdopstillingerne ved at gå ind på Aktiviteter/Eksterne turneringer (grøn bjælke).

Erik.