Bestyrelsesmøde 15. oktober 2024
- Godkendelse af referat, fra 20-08-2024
- Ingen bemærkninger, referat godkendes.
- Ingen bemærkninger, referat godkendes.
- Nyt internt/externt
- DDBU: Stadig ingen udmelding om individuel turnering på Bornholm
- Østermarie BK ønsker at låne lokale til Ladies Cup 2/11-2024. Jørgen/Bengt vil være til stede.
- Der skal indhentes børneattester på medlemmer, som skal have med ungdomsspillere at gøre – Instruktører/underviser/leder.
- Bengt informerer om at Idrættens Rejsefond er mulig at søge midler fra. Bengt undersøger sagen nærmere.
- Kim oplyser at carambolebordet er skævt. Dette ønskes udbedret, da der er betalt for opretning af bordet. Kim følger op på dette hos Søren Søgaard.
- Der er indkøbt to nye sæt kegleballer + tre sæt kegler
- Turnering
- Der er mange udsættelser.
Det foreslås, at der ophænges en stor kalender i klublokalet, som kan bruges af medlemmerne til at skrive udsatte kampe på, for at skabe bedre overblik.
- Der er mange udsættelser.
- Økonomi
- Regning til Søren Søgaard afventer betaling (se tidligere om carambolebord).
- Kontigentopkrævning er udsendt.
- Der er fortsat penge på kontoen.
- Redaktionelle rettelser, vedtægter (valg år formand/kasserer)
- Det besluttes at der ikke ændres i vedtægterne. Valgårene for formand og kasserer fastholdes.
- Det besluttes at der ikke ændres i vedtægterne. Valgårene for formand og kasserer fastholdes.
- Arbejdsdag, opsætning af hylder, oprydning carambolerum
- De sidste mørklægningsgardiner leveres 16/10 og opsættes herefter.
- Køleskabet i keglerummet – Der opsættes ”Husk at fylde op” skilt. Bengt sørger for dette. Det er alle medlemmers ansvar at der er fyldt op af drikkevarer.
- Diplomhylder er indkøbt og skal sættes op. Der skal ryddes op i gamle diplomer. Ældre diplomer gemmes i brevholder el.lign. Nyeste diplomer sættes op på diplomhylder i klublokalet.
- Carambolerummet ønskes frisket op. Evt. siddepladser til tilskuer/let traktement efter kamp o.lign. Køleskabet kan bruges til drikkelse + mad. Evt. maling/lappe huller mm.
- Der drøftes om der skal holdes en arbejdsdag i klubben, hvor klubbens medlemmer kan hjælpe til med ovenstående opgaver. Omfanget af denne dag undersøges nærmere af bestyrelsen. Evt afholdelse weekend i/omkring julen.
- Støvsuger i carambolerummet forsøges repareret. Bengt fremlagde mulige forslag og følger op på dette.
- Klædesvaber i keglerummet er hullet og fremstår i dårlig stand. Det undersøges om der er flere i klubben. Evt. repareres denne.
- Eventuelt
- Der stilles spørgsmål om hvorvidt yderdør i kørum kan anvendes, så man kan undgå sne, slud og unødigt snavs i spillelokalet. Det er muligt at anvende døren vha. nøgle/kort, som findes i klubben. Åben dør i spillelokalet påvirker klæde og bander
- Gardinrester ønskes anvendt til lampeafskærmning og evt ventilationsafskærmning. Kim undersøger dette.
- Julefrokost er planlagt til fredag 6. december. Start klokken 9:00 med spil og aktiviteter i klubben. Klokken 13 spisning i de tilstødende lokaler. Pris anslås til 125 kr pr. pers. SU senest???
- Næste møde afholdes tirsdag 7/1-2025