1. Godkendelse af sidste mødereferat

Referat godkendt

Dagsorden til bestyrelsesmøde, 18. marts 2025

2.Generel info

Bonusturnering Oldboys – Der tilmeldes 1 hold

5. april afvikles Ladies Cup i Rønne Billard Klub. Lise har spurgt om at låne lokalerne

Problemstilling vedr. serie 1 og serie 2 – Hvad skal det blive til?

Drøftelse omkring hvilke muligheder der er for afholdelse af de forskellige serier. Evt. afventer holdsammensætning primo juni for nærmere afklaring

3. Kasserenen/økonomi

Kassebeholdning OK

4. Turneringslederen

TL præsenterer deltager til slutspil i individuelle turneringer

Serie 2 har mulighed for slutspil

2. division spiller slutspil 12. april

5. Generalforsamling:  hvornår, hvem er på valg, vedtægter.

Generalforsamling afholdes 30. april klokken 18:00

På valg er følgende:

  • Næstformand Rasmus Pedersen

Kasserer Jørgen Petersen (Ønsker ikke genvalg)

Bestyrelsen indstiller Kim D. Jørgensen som kasserer

Bestyrelsen indstiller Jørgen Petersen som turneringsleder

  • Spillermøde afholdes torsdag 24. april klokken 17 i klubben.
  • 6. Skal der skiftes klæder på nogle borde, og hvilke borde?
  • Nyt klæde på alle borde
  • Drøftelse om klædetype på bordene i klubben
  • Alle klæder bør være de samme turneringsgodkendte

Hvem har førsteret til at vælge bord først i tilfælde af flere samtidige kampe?

  • Jf. TU-reglement paragraf 19
  • 7. Eventuelt

Intet

Næste møde er 22. april 2025 16:30

Bestyrelsesmøde 15. oktober 2024

  1. Godkendelse af referat, fra 20-08-2024
    1. Ingen bemærkninger, referat godkendes.

  2. Nyt internt/externt
    1. DDBU: Stadig ingen udmelding om individuel turnering på Bornholm
    1. Østermarie BK ønsker at låne lokale til Ladies Cup 2/11-2024. Jørgen/Bengt vil være til stede.
    1. Der skal indhentes børneattester på medlemmer, som skal have med ungdomsspillere at gøre – Instruktører/underviser/leder.
    1. Bengt informerer om at Idrættens Rejsefond er mulig at søge midler fra. Bengt undersøger sagen nærmere.
    1. Kim oplyser at carambolebordet er skævt. Dette ønskes udbedret, da der er betalt for opretning af bordet. Kim følger op på dette hos Søren Søgaard.
    1. Der er indkøbt to nye sæt kegleballer + tre sæt kegler

  3. Turnering
    1. Der er mange udsættelser.
      Det foreslås, at der ophænges en stor kalender i klublokalet, som kan bruges af medlemmerne til at skrive udsatte kampe på, for at skabe bedre overblik.
  4. Økonomi
    1. Regning til Søren Søgaard afventer betaling (se tidligere om carambolebord).
    1. Kontigentopkrævning er udsendt.
    1. Der er fortsat penge på kontoen.

  5. Redaktionelle rettelser, vedtægter (valg år formand/kasserer)
    1. Det besluttes at der ikke ændres i vedtægterne. Valgårene for formand og kasserer fastholdes.

  6. Arbejdsdag, opsætning af hylder, oprydning carambolerum
    1. De sidste mørklægningsgardiner leveres 16/10 og opsættes herefter.
    1. Køleskabet i keglerummet – Der opsættes ”Husk at fylde op” skilt. Bengt sørger for dette. Det er alle medlemmers ansvar at der er fyldt op af drikkevarer.
    1. Diplomhylder er indkøbt og skal sættes op. Der skal ryddes op i gamle diplomer. Ældre diplomer gemmes i brevholder el.lign. Nyeste diplomer sættes op på diplomhylder i klublokalet.
    1. Carambolerummet ønskes frisket op. Evt. siddepladser til tilskuer/let traktement efter kamp o.lign. Køleskabet kan bruges til drikkelse + mad. Evt. maling/lappe huller mm.
    1. Der drøftes om der skal holdes en arbejdsdag i klubben, hvor klubbens medlemmer kan hjælpe til med ovenstående opgaver. Omfanget af denne dag undersøges nærmere af bestyrelsen. Evt afholdelse weekend i/omkring julen.
    1. Støvsuger i carambolerummet forsøges repareret. Bengt fremlagde mulige forslag og følger op på dette.
    1. Klædesvaber i keglerummet er hullet og fremstår i dårlig stand. Det undersøges om der er flere i klubben. Evt. repareres denne.

  7. Eventuelt
    1. Der stilles spørgsmål om hvorvidt yderdør i kørum kan anvendes, så man kan undgå sne, slud og unødigt snavs i spillelokalet. Det er muligt at anvende døren vha. nøgle/kort, som findes i klubben. Åben dør i spillelokalet påvirker klæde og bander
    1. Gardinrester ønskes anvendt til lampeafskærmning og evt ventilationsafskærmning. Kim undersøger dette.
    1. Julefrokost er planlagt til fredag 6. december. Start klokken 9:00 med spil og aktiviteter i klubben. Klokken 13 spisning i de tilstødende lokaler. Pris anslås til 125 kr pr. pers. SU senest???

  8. Næste møde afholdes tirsdag 7/1-2025